Office 365 gaat met je mee, waar je ook heen gaat, op al je apparatuur.

 

Voorbeeld “Office 365 Business Premium” omvat onder andere het volgende:

Vertrouwde Office-programma’s

Office-suite

Publisher: alleen clientprogramma’s en/of functies voor Windows-pc’s. Kan niet op meerdere apparaten worden gebruikt.

De Skype voor Bedrijven-app die wordt geleverd bij Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium en Office 365 Enterprise E1 beschikt niet over de PSTN-functionaliteit die beschikbaar is in de versie die wordt geleverd bij Office 365 ProPlus en Office 365 Enterprise E3.

Skype voor Bedrijven voor Mac is compatibel met Office 365, Skype voor Bedrijven Server 2015 en Lync Server 2013. Klanten die Lync Server 2010 hebben, moeten Lync voor Mac 2011 blijven gebruiken als hun Mac-client.

Nu inclusief de nieuwe Office 2016-apps voor jouw pc en Mac.

Altijd de nieuwste versies van:

Word

Excel

PowerPoint

Outlook

OneNote

Publisher

SharePoint

OneDrive voor Bedrijven

Skype voor Bedrijven

Access
  • Leg je ideeën vast op de manier die jij het prettigst vindt: met een toetsenbord, pen of touchscreen.
  • Maak eenvoudig gegevens op in Excel met functies die jouw werkwijze herkennen en gegevens automatisch aanvullen.
  • Gebruik de inhoud van PDF-bestanden om moeiteloos mooi verzorgde Word-documenten te maken.
  • Ontwerp je eigen marketingmateriaal dat aansluit bij je huisstijl en klanten.

Pictogram van pc's, tablets en telefoons, meer informatie over mobiele Office 365-apps

Office op pc’s, tablets en telefoons

De volledige Office-toepassingen nu op al je pc’s, Macs, Windows-tablets, iPad®- en Android™-tablets en de meeste mobiele apparaten. Elke gebruiker kan Office op vijf pc’s of Macs, vijf tablets (Windows, iPad en Android) en vijf telefoons installeren.Je kunt 2-in-1-apparaten met Windows, zoals de Microsoft Surface Pro, als een pc of tablet tellen.

Plus deze onlineservices

Pictogram voor E-mail en agenda's, meer informatie over zakelijke e-mail met Office 365

E-mail en agenda’s

Voor abonnementen die geen volledige geïnstalleerde Office-programma’s omvatten: gebruikers kunnen de volgende versies van Outlook verbinden met hun zakelijke e-mail, zodat ze kunnen werken met de uitgebreide clienttoepassing die ze al kennen: de nieuwste versie van Outlook, Outlook 2013 en Outlook 2011 voor Mac. Eerdere versies van Outlook, zoals Outlook 2010 en Outlook 2007, werken mogelijk wel met Office 365, maar met beperkte functionaliteit. Deze compatibiliteit met Outlook omvat geen abonnementen voor Exchange Online Kiosk of Office 365 Enterprise K1.

Gebruik zakelijke e-mail via een uitgebreide en vertrouwde Outlook-ervaring die toegankelijk is via het bureaublad of een webbrowser. Je krijgt een postvak van 50 GB per gebruiker en kunt bijlagen tot 150 MB verzenden.

Pictogram voor Bestanden opslaan en delen, meer informatie over samenwerken aan Office-bestanden vanaf elke locatie

Bestanden opslaan en delen

Met OneDrive voor Bedrijven krijgt elke gebruiker 1 TB aan opslagcapaciteit in OneDrive. De gegevens zijn vanaf elke locatie toegankelijk en worden met de pc of Mac van de gebruiker gesynchroniseerd, zodat ze ook offline beschikbaar zijn. Deel eenvoudig documenten met personen binnen en buiten je organisatie en bepaal wie welk bestand kan bekijken en bewerken.

Pictogram voor Online vergaderen, informatie over hoe het organiseren van onlinevergaderingen en teamwork eenvoudig wordt met Office 365

Online vergaderen

Host onlinevergaderingen met audio en video waarbij je met één muisklik je scherm kunt delen en een videovergadering in HD kunt starten.

Skype-pictogram, meer informatie over onlinevergaderingen en chatten in Skype voor Bedrijven

Chat- en Skype-connectiviteit

Skype voor Bedrijven voor Mac is compatibel met Office 365, Skype voor Bedrijven Server 2015 en Lync Server 2013. Klanten die Lync Server 2010 hebben, moeten Lync voor Mac 2011 blijven gebruiken als hun Mac-client.

Communiceer met andere gebruikers van Skype voor Bedrijven via chatberichten en telefoon- of videogesprekken, en laat via je onlinestatus weten of je beschikbaar bent. Deel je onlinestatus, verstuur chatberichten en telefoneer met Skype-gebruikers.

Pictogram voor Microsoft Teams, informatie over de werkomgeving met geïntegreerde chatfunctie van Microsoft Teams

Werkomgeving met geïntegreerde chatfunctie

Verbind je team met Microsoft Teams in Office 365, waar je teamleden direct toegang hebben tot chats, inhoud, mensen en hulpmiddelen, kortom alles wat ze nodig hebben.

Yammer-pictogram, meer informatie over hoe je je bedrijf verbonden houdt met Yammer

Sociaal bedrijfsnetwerk

Met de samenwerkingssoftware en zakelijke toepassingen van Yammer kunnen je medewerkers contact leggen met de juiste personen, onderling informatie uitwisselen en zorgen voor een goede projectcoördinatie. Zo kunnen ze meer doen in minder tijd.

Intranet en teamsites

Informeer je organisatie en betrek iedereen erbij met een intranet voor het hele bedrijf. Gebruik teamsites om mensen te verbinden met de inhoud, expertise en processen waardoor teamwork mogelijk wordt.

Office Online-pictogram, informatie over gratis Office Online-apps

Office Online

Maak en bewerk Word-, OneNote-, PowerPoint- en Excel-documenten vanuit een browser.

Pictogram voor Werkbeheer, informatie over het organiseren van je team met Microsoft Planner

Werkbeheer

Met Planner kan je team eenvoudig nieuwe plannen maken, taken organiseren en toewijzen, bestanden delen, chatten over werk en updates over de voortgang ontvangen.

Pictogram voor Onlineplanning, informatie over hoe je je klanten gemakkelijker onlineafspraken met je bedrijf kunt laten plannen met behulp van Microsoft Bookings

Onlineplanning

Microsoft Bookings biedt handige en flexibele onlineopties waarmee je klanten gemakkelijker afspraken met je bedrijf kunnen plannen.

Sway-pictogram, informatie over het maken en delen van interactieve presentaties met Sway

Professionele digitale storytelling

Met Sway, een nieuwe Office 365-app, kun je via je telefoon, tablet of browser moeiteloos aantrekkelijke, interactieve rapporten, presentaties, nieuwsbrieven, trainingen en meer op het web maken. Sways zijn eenvoudig te delen en zien er mooi uit op elk scherm.

Zoekpictogram, informatie over het ontdekken van nieuwe en relevante informatie en mensen met Office Delve

Zoeken en ontdekken

Blijf op de hoogte. Zoek en vind inhoud in Office 365 op basis van persoonlijke inzichten. Office Delve is het eerste hulpprogramma dat wordt aangestuurd door Office Graph: een verzameling geanalyseerde signalen en inzichten verkregen uit het gedrag van gebruikers en hun relatie tot inhoud, onderwerpen en contactpersonen.

Alle Office 365 Business-abonnementen bieden:

Betrouwbaarheid

Je hoeft je geen zorgen meer te maken in de wetenschap dat je services gegarandeerd 99,9% beschikbaar zijn met een SLA met financiële garantie.

Pictogram voor Beveiliging, informatie over gegevensbeveiliging in het Office 365 Vertrouwenscentrum

Beveiliging

Klantgegevens zijn veilig dankzij innovatieve beveiligingsprocedures met vijf beveiligingslagen en proactieve controle.

Pictogram voor Privacy, meer informatie over gegevensprivacy in het Office 365 Vertrouwenscentrum

Privacy

Je gegevens zijn van jou. We beveiligen ze en beschermen je privacy.

Beheer

Implementeer en beheer Office 365 in je hele bedrijf. IT-expertise is niet nodig. Je kunt in enkele minuten gebruikers toevoegen en verwijderen.

Up-to-date

Je hoeft niet te betalen voor versie-upgrades. Deze zijn bij het abonnement inbegrepen. Er worden regelmatig nieuwe functies beschikbaar gemaakt voor klanten van Office 365.

Active Directory-integratie

Beheer gebruikersgegevens en toestemmingen. Eenmalige aanmelding en synchronisatie met Active Directory.

Pictogram voor Ondersteuning, informatie over Office 365-ondersteuningsopties en -functies

Ondersteuning

Microsoft Ondersteuning biedt telefonisch en online antwoorden, instructiemateriaal en mogelijkheden voor contact met andere Office 365-klanten voor hulp bij instellingen en snelle oplossingen.

Service voor klantsucces voor Office 365

Microsoft FastTrack voor Office 365

Microsoft FastTrack voor Office 365 is onze service voor klantsucces waarmee bedrijven soepel en vol vertrouwen kunnen overstappen naar Office 365 en sneller bedrijfsresultaten kunnen boeken.

Ontdek de mogelijkheden, bereid succesvolle implementaties voor en introduceer in je eigen tempo nieuwe gebruikers en functies. Krijg toegang tot aanbevolen procedures, hulpprogramma’s, informatiebronnen en experts die van jouw ervaring met Office 365 een succes willen maken.

FastTrack-informatiebronnen en -services zijn in Office 365 Business Premium inbegrepen voor klanten met minstens 50 seats.